söndag 26 juni 2016

WOOPWOOP - dagboken på Gudrun Sjödén är här

gudrunsjodenJag gick in på Gudrun Sjödéns hemsida och gissa vad som mötte mig där - bilder på mig och alla äventyr! Nu har nämligen dagboken kommit upp som jag pratade om förut, där jag visar vad jag egentligen gör varje dag. Här hittar man lite Winter Vintagefotograferingar och loppisturer - check it out!

Själv börjar jag förbereda allt mer för julen här hemma. Huset är städat (speciellt sovrummet som såg ut som att min garderob hade kräkts över hela rummet). Ikväll blir det julbak och kanske, kanske blir det ett loppisbesök på Babar Bazaars nya loppis med retroprylar i Vintage Gallerian på söndag. Man kan ju alltid hoppas! Fler loppisar runt om i Sverige kan man hitta här - några är redan nu på lördag...)

Fler tips på facebook: Leones Vintage

gudrunsvanner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar