söndag 26 juni 2016

Nej men, där är ju jag - med retrotips i tidningen Land

Det är så märkligt när man råkar se sig själv i tidningen. När jag öppnade Land nr 50 och fick se mitt ansikte i artikeln blev jag alldeles förvirrad. Oftast är jag på andra sidan kameran, gör intervjuer och reportage. Det är något speciellt med att se sig själv i tryck i sådär. Speciellt i Sveriges största veckotidning. Men riktigt fint blev det!

Förra månaden kom nämligen intervjun med mig och den här bloggen. Jag berättar om hur allt egentligen började, min vintage- och retrolängtan och om var jag brukar snoka efter loppisfynd. Om du inte hann läsa, så kan man hitta den här (WOOPWOOP).

(Observera mitt amazing överkast i bakgrund på bilderna, ett fint loppisfynd. En gång i tiden valde någon att virka ett stort överkast - och gjorde det i orange. Jag älskart!)
tidningen.land_.loppis-1024x726

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar