onsdag 6 juli 2016

Att fota i vattnet - i loppisfynd

Om det är något som jag gillar att göra så är det att åka ut och fota en massa loppisfynd. 

I lördags åkte jag och Michis ut till en sjö och började fotografera i vattnet. Jag hade med mig två skira kjolar. Den vita köpte jag på loppis för 10 kronor och den andra fick jag av mamma efter att hon fyndat den i London. När jag satte de ovanför varandra bildade de en klänning, som faktiskt flöt fint i vattnet. 




Jag packade också ner en tyllkjol som jag fick tag på Independent Kostym när de hade sin fantastiska utförsäljning av kläder. Hoppas att de har de snart igen - för herregud vad fina kläder de har! Tyllkjolen satte jag över ansiktet - och det skapade nästan en rökeffekt.

Jag utsattes för några fiskattacker och lite vasstrassel, men vem kan klaga. Hoppas att ni gillar det! 

Foto: Michaela Lindén 

Följ på facebook: Leones Vintage



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar